Barbara Babati Nov 15, 2018 11:59:00 AM 3 min read

Youredi ja AgentIT aloittavat yhteistyön

15.11.2018

Pilvipohjaisen integraatioalustan teknologiatoimittaja Youredi ja integraatiotuotteiden asiantuntijayritys AgentIT aloittavat yhteistyön, jonka tarkoituksena on tarjota järjestelmäintegraatiopalveluita ketterämmin ja nopeammin yrityksille hyödyntäen Youredin iPaaS ja AgentIT Truugo ratkaisuja.

Digitalisaation ansiosta datan määrä on kasvanut valtavasti, mutta liiketoiminnalle kriittiset tiedot ovat usein hajallaan eri järjestelmissä, eri yrityksissä ja jopa eri osastoilla. Integraation avulla järjestelmät liitetään toisiinsa, jotta ne keskustelisivat keskenään. Järjestelmien integrointi varmistaa tiedonkulun sekä tiedon liittymisen toisiin järjestelmiin. Integraation avulla pystytään myös lisäämään puuttuvia toiminnallisuuksia järjestelmiin, tehostamaan toimintaa ja yhteistyötä eri sidosryhmien kanssa, vähentämään manuaalista työtä sekä parantamaan datan laatua.

”Viime vuosien aikana olemme nähneet valtavan kasvun integraatiopalveluiden kysynnässä maailmanlaajuisesti. Yhdessä AgentIT:n kanssa pystymme nyt tarjoamaan integraatioteknologiamme asiakkaillemme entistä tehokkaammin” Youredin toimitusjohtaja Jaakko Elovaara kertoo.

Youredin ja AgentIT:n monipuoliset integraatiopalvelut varmistavat, että integraatioiden käyttöönotto tapahtuu ongelmitta, samalla välttäen pitkät toteutusajat ja raskaat kulut.

”Näemme käyttöönottojen tehostamiseen vahvan maailmanlaajuisen tarpeen etenkin haastavissa integraatioissa. Yhdessä Youredin kanssa pystymme tarjoamaan tehokkaan kokonaisratkaisun mm. kansainvälisen logistiikka-alan tarpeisiin” – AgentIT Finland Oy:n toimitusjohtaja Tero Nummijärvi kertoo.

Lisätietoja antavat:

Tero Nummijärvi, Toimitusjohtaja, AgentIT Finland Oy, tero.nummijarvi@agentit.fi +358405610120

Jaakko Elovaara, Toimitusjohtaja, Youredi, jaakko@youredi.com p. +358 44 757 5758

Lisätietoa yrityksistä:

Youredi on suomalainen teknologiatoimittaja, joka integroi yritysten sisäisiä ja yritysten välisiä tietovirtoja kustannustehokkaasti ja ketterästi. Youredin tarjoama pilvipohjainen integraatioalusta (iPaaS) tarjoaa tehokkaan ratkaisun ekosysteemien digitalisaatioon. Youredi on ollut kolmena vuotena Gartnerin Magic Quadrant for Enterprise Integration Platform as a Service (iPaaS) -raportissa. Youredi on yksityinen suomalainen firma, jolla on toimistoja Helsingin lisäksi myös Yhdysvalloissa. www.youredi.com

AgentIT on suomalainen järjestelmäintegraatioihin erikoistunut asiantuntijatalo, jonka vahvuus on monipuolinen ja vahva osaaminen erilaisten integraatiovälineiden hyödyntämisestä järjestelmäintegraatioissa. AgentIT toteuttaa asiakkaille konsultointia, käyttöönottoprojekteja sekä integraatioalustan vaihdosta syntyviä migraatioprojekteja. Asiakkainamme on yli 60 suurta ja keskisuurta yritystä, joiden integraatioratkaisut ovat liiketoiminnan kannalta keskeisessä roolissa. Asiantuntijoidemme kokemus eri toimialoista sekä toimintaa ja talouden ohjausta tukevista järjestelmistä mahdollistaa tehokkaan projektin ohjauksen ja laadukkaat integraatioratkaisut.

AgentIT:n kehittämä Truugo-testauspalvelu on kansainvälisessä käytössä ja kasvussa. Palvelulla on noin 2000 rekisteröitynyttä käyttäjää yli 100 eri maasta.Palvelun vahvuutena ovat monipuoliset testausmahdollisuudet sekä erilaisten sanomaformaattien validoinnintuki. www.agentit.fi